De har anlänt – Våren är här (Fotoreportage)

God Dag!
Den vackra våren är här och jag sitter framför datorn och pluggar. Känns bra när man väl kommer igång.
Senare idag så ska jag iväg till stan. Det blir troligen lindesjön runt. Tar nog med kameran då.
Hoppas på innebandy denna dag då! det var väl några veckor sedan sist, nu när det har varit så mycket jobb för min del. Men men som vanligt så blir det väl inget. Just därför blir det lindesjön idag.

Inte långt kvar nu…snart så ska väl ica personalen börja sortera alla paket som de får in..bland annat min skivspelare…ska bli väldigt trevligt att få hem den nya leksaken. Ska börja titta mer o mer på vinylskivor framöver. Myrorna har ju hur mycket som helst när det gäller vinylskivor. Lite status att spela vinylskivor denna tid, kan jag tycka.

Jag tänkte dela med mig av bilder som jag tog under min förmiddagspromenad 🙂 kommentera gärna vad ni tycker om dom.

#1

#2

#3

 

 

2 thoughts on “De har anlänt – Våren är här (Fotoreportage)

  1. Så härligt med fåglar 🙂 Den första bilden på pilfinken ser urmysig ut, vad han kurar ihop sig 🙂

    Svar: Tack så mycket, te är verkligen gott 🙂 Jag föredrar löste, det är mycket godare 😛 Fast påste funkar det med (ibland) 😉

Kommentera

