In Air….Tillbaka till barndomen

God Eftermiddag!
Sitter här i soffan och kollar på BB samtidigt som jag är jätte mätt. Jag stod för matlagningen idag, det har blivit min uppgift i huset varje dag 🙂 men det är väldigt kul måste jag säga, gillar verkligen att laga mat.

Middagen blev en enkel sådan. En favorit i repris, ända från barndomen har jag älskat denna rätt. Det blev falukorv med fullkorns pasta och det är ju så gott. Sen gjorde jag även i ordning en liten god grej till BB ikväll. Det börjar 19.30 idag och till det så serverar jag min älskling lite smoothie av

  • björnbär
  • blåbär
  • jordgubbar
  • banan
  • honung
  • lätt yoghurt

det ska bli gott och smaka av det. Man blir mätt och god av det, mycket vitaminer också.
Gillar ni smoothie?

Har suttit och pluggat lite och det går bra. Man måste dock ha en liten paus under tiden känner jag. Man är ju effektiv på olika sätt och mitt sätt är just på detta vis. Till något helt annat, vad sugen jag blev eller ja blev o blev, det har jag alltid varit, att köpa en mac data 🙂 en apple dator med andra ord.

Macbook air 🙂 vill och vill ha!!!!

Kommentera

