Från Tysklands till Sveriges mark

God Kväll!
I väntans tider…nu börjar BB 🙂 titta just på posten hemsida där man kan spåra paket med kolli nummer. Jag spårade efter min skivspelare som nu anlänt Svensk mark från den Tyska marken. Troligtvis så kommer den hem till mig imorgon 🙂 ska bli nice!

Nu vaknade Rally Rulle till liv. Hon har sovit nästan hela dagen, men hon har varit jätteduktig idag. Hon har varit utomhus utan sele för första gången 🙂 hehe, nu somnade hon igen.

Kanske blir det lite fotografering imorgon, vi får se. Har nu beställt förstoringar på mina bilder av katt och hornugglorna 🙂 skickas väl hemåt mot mig imorgon. Ska ta med mitt foto album till jobbet så får vi se på alla reaktioner.

2 thoughts on “Från Tysklands till Sveriges mark

Kommentera

