Operation Morberg, Del 2 av 2

God Kväll!
Då var operation Morberg klar för denna gång. Jag har för många år tillbaka varit lite skeptisk till kokböcker då det verkar vara så svårt att laga alla dessa goda rätter. Men jag har ändrat mig.

Om jag räknar från första början av denna operation så tog det kanske 1 timme med allting innan det var serverat på bordet. Hela rätten är tagen från en av mina Per Morberg kokböcker och så här blev resultatet att se ut efter allt arbete i köket:


det blev otroligt bra, Älskling gav mig 10 av 10 🙂 en perfekt premiär för mig av denna rätt. I efterhand var det inte så svårt som man kan tro och jag gör det gärna igen! Otroligt gott!

2 thoughts on “Operation Morberg, Del 2 av 2

  1. Mmmmmm….. Det där ser verkligen smaskigt ut!!! Du verkar vara duktig på mat. Du kanske blir den nya TV-kocken…

Kommentera

