Spite and Malice

God Morgon!
Under veckan som har varit så har jag jobbat hela tiden. Mycket lär man sig på jobbet och det är inte bara saker som relateras till arbetet utan också ett nytt kortspel, i alla fall för mig.

Vilket kortspel är er favorit?

Min nya favorit är ”Skip bo” som ursprungligen är Spite And Malice. Det är jättekul!
Jag har nu hittat en app till iPhonen som jag ska testa, får se om det är lika kul där.

Nu ser jag också att den vårdagen som utlovades av vädret är på väg hit 🙂 Yiipii!
Hoppas på en toppendag!

4 thoughts on “Spite and Malice

  1. Oj! Det var länge sedan jag spelade kort. Men några kortspel som är roliga är Sjuan och Ketsch (stavning??). Spelade mycket när jag gick på låg- och mellanstadiet minns jag 🙂

Kommentera

