Wrecking profile is coming

God Kväll!
Ligger i sängen och kollar på Bossens framträdande hos Fallon i helgen som var=) läängtar så innerligt till sommaren då alla konserter är. Av det man har sett live från nya skivan så är det bara att se framåt, hihi det är gåshud.

Min mor frågade mig om jag hade fått nya plattan och jag har ju inte det, men har inte heller beställt den därför jag ska spara undan så mycket pengar jag kan till sommaren har jag bestämt, hon undrade då om hon kunde få köpa den åt mig och visst 🙂 dock så valde jag LP:n därför jag har precis beställt en grym skivspelare och det är inte vilken som helst utan: ION Profile LP USB Player

denna skivspelare är inte som alla andra. Nej denna skivspelare kan nämligen användas som vilken skivspelare som helst men du kan också koppla in spelaren via usb ingången på baksidan till datorn så att du kan kopiera alla vinylskivor som ligger och skräpar 🙂 du behöver inte heller ha några förstärkare eller något utan det finns inbyggt i denna och behöver endast kopplas in via RCA kablarna och spela upp.
Perfekt för mig! Bra lösning va?

Min snälla mor ska imorgon beställa:

2 thoughts on “Wrecking profile is coming

Kommentera

