Min träff med kändisarna – The Movie

God Kväll!
Har precis kommit ut ur köket där jag står för middagen. En kombination av Morberg och mig själv. Första riktiga Morberg grej så det ska bli intressant och se resultatet. Har varit i köket nästan 45 minuter.

Under hela dagen har ni längtat och äntligen….ÄR DEN HÄR!
”Min Träff Med Kändisarna – The Movie” se den:

Kommentera Gärna!

Senare sen så får ni se resultatet från mitt kök där det har utforskats en hel del men säkert med goda resultat möjligheter 🙂 det märks sen.

4 thoughts on “Min träff med kändisarna – The Movie

  1. SV: Jag kommer inte ihåg men blu-ray är ganska dyrt i polen, dyrare än här, men mellan 150-250 tippar jag på. De snyggaste steelbookutgåvorna som finns dvd som jag kommer ihåg är Transformers 1 & 2, inglorious basterds, District 9, Gladiator & Predators. Kommer säkert på några fler senare 🙂

  2. Jag fick lite dåligt samvete för jag använde aldrig bilden som jag fick av dig. Jag bestämde mig för att ta autograferna på mina filmboxar istället.

Kommentera

