Mongoliska cider-myror i Bulgarien

God Kväll
Efter installationen på hotellet så drog vi ut mot stan, The city. Vi tog bussen då det var några kilometer in och allt gick bra.

Vi gick runt lite i affärer och hoppade av bussen 2ggr då vi såg olika videobutiker som vi ville kika in hos:) en av dessa affärer var godkända och jag hittade ett bra klipp:

20120302-214219.jpg
endast 59:- för denna relativt ny släppta film.

Affärer passeras och vi går fort förbi myrorna, men vi ångrade oss och gick in dit då vi såg att det fortfarande var öppet. Jag gick och tittade lite på allt möjligt sen gick jag till böckerna och tittar bland natur och resor. Även ett klipp skulle jag hitta här, jag och älskling ska ju resa i Juni månad så varför inte spendera 15 kronor på detta hjälpmedel:

20120302-214540.jpg

Vi blev hungriga så vi valde en mongolisk buffè med mycket god mat som ni kommer att få se bilder utav senare denna helg. Har inte datorn med mig nu. Jag åt i normala mängder så att jag inte får den där känslan av övermättnad som jag avskyr, lagom är bäst.
Denna kväll avslutades på en pub lite längre in i stan och drycken var grym!

20120302-214827.jpg
Somersby päroncider 🙂

Nu blir det lite chill framför tv rutan och lite gotti gott gott naturgodis<3
Saknar Hubbi men hon och Rulle har det bra därhemma.

2 thoughts on “Mongoliska cider-myror i Bulgarien

Kommentera

