Brorsonen tar över

God Kväll!
Efter att ha ätit min middag så fick jag åka och hämta älskling från stan. Samtidigt så hoppade jag in på LIDL där jag inhandlade lite naturgodis (44kr, 12,90 hg) till ikväll. Känner att jag behöver fira min start till att ha kommit igång med joggningen utomhus igen. Tittar nu lite på ishockey.

För inte så jätte länge sedan så lämnade en stor medlem i Springsteens band oss alla med ett stort stort, det största tomrummet hittills i The E Street Band’s historia. Clarence Clemons aka The Big Man.
Det har länge varit ett stort frågetecken om vem som ska ta över saxofonen i bandet och ingen kommer att kunna göra det på samma vis men nu har en ersättare publicerats och det blev personen som vi alla fans trodde, Jake Clemons. Brorsonen till The Big Man:)

den avlidne Clarence och ersättare Jake. Du kommer alltid att vara Big Man Clarence men jag tror att Jake kommer att göra ett väldigt stort stöd till turnéns musik och det är också tack vare Jakes gener som han fått ärva från dig Big Man<3

Kommentera

