Jag gjorde det igen, att ha denna begåvning!

God Kväll!
Nu har man ätit middag, wok gryta med ris 🙂 gott gott. Mätt och belåten men snart är det dags att göra någonting åt intaget. Ska nämligen iväg på innebandy om ca 30 min men först vill jag visa er något.

Förresten, tack för alla kommentarer jag kommer att svara på de senare ikväll då jag inte har hunnit med det tidigare dessa dagar. Nu över till det viktiga och HÄFTIGA 🙂

Jag har mina platser där jag vet att man kan hitta bra klipp till filmsamlingen och denna dag var inte ett undantag, tvärtom! Jag hittade en limiterad utgåva som är svår att få tag på nuförtiden, till ett pris som är ett skämt för denna utgåva.

DAGENS och ÅRETS BÄSTA KLIPP HITTILLS:




som ni ser själva så är 99:- ett skämt för denna utgåva. En perfekt start till samlingen.
Beställde även andra filmer tidigare idag som kommer upp här sen när de anländer.

Nej nu ska jag ska ge mig iväg 🙂 hörs ikväll!
Har ni sett CASABLANCA?

6 thoughts on “Jag gjorde det igen, att ha denna begåvning!

  1. Jag såg Casablanca sista året i gymnasiet, och jag tyckte den var jättebra 🙂 Även fast det var en svartvit film, som jag vanligtvis inte brukar gilla.

Kommentera

