Denna box MÅSTE alla äga

God Dag!
Jag har tittat över min samling med filmer och inser att det endast finns en box som jag stolt kan säga att en samlare MÅSTE ÄGA. Det är en box som innehåller 3CD + 3 BLU-RAY (finns i DVD oxå).

Jag har tagit en fotosession på min box som jag exklusivt var med på att ta emot direkt från skivbolaget under evenemanget som hölls för filmen och boxens premiär datum i Sverige.

KÖP KÖP KÖP!

”The Promise: The Darkness On The Edge Of Town Story” är en deluxeutgåva bestående av mer än sex timmar filmat material och två timmar musik (3 CD och 3 Bluray) snyggt paketerat med en 80-sidig bok innehållande Springsteens egna anteckningar, alternativa låttexter, detaljer kring inspelningen och aldrig tidigare publicerade foton.








Blu-ray 1:

  • The Promise: The making of Darkness on the Edge of Town
    90 min dokumentärfilm regisserad av Grammy och Emmyprisade filmmakaren Thom Zimny. Dokumentären består av aldrig tidigare visat material (repetitioner, studisessions och intervjuer) med Spingsteen och The E Street Band mellan åren 1976-1978. Filmen premierades på Toronto Film Festival september 2010.Blu-ray 2:
  • Darkness on the Edge of Town (Paramount Theater, Asbury Park, NJ, 2009)
  • Thrill Hill Vault (1976-1978)Blu-ray 3:
  • Houston ’78 bootleg: House cut


Kommentera

