Unnat mig

God Juldag!
Har duschat och gjort mig i ordning för lite julfirande. Vi har ätit lite gröt med julknäcke o skinka 🙂 gott!
Sedan blev det att titta till alla fina klipp på internet. Jag hittade lite.

Kollar SVT1 nu 🙂 en klassiker.

Jag har också hunnit med unna mig själv lite julpaket eller rättare sagt julbeställning. Det blev från utlandet igen. Det fanns ett intressant erbjudande idag så jag ska testa någonting som jag aldrig någonsin har trott på och kommer nog inte att göra det framöver heller.

Dagens kap:

61 kr för Stallone klassikern 🙂 ETT MÅSTE!


BBC’s nya och underbara dokumentärserie 🙂 Mycket djur och natur för 300 kr


Dagens erbjudande: 50 kr, köpte bara för att testa, tror nog inte att jag ändrar min uppfattning om dessa produkter ändå.

Vad tycker ni om dagens klipp som jag unnat mig?

Kommentera

