Min Sjukdom: REA-freni

God Kväll!
Har nu tagit lite julfood med Älskling och hennes far här på fjället. Gott, dock inte mycket till portion för mig då jag för ett antal timmar åt julmat hemma.

Sitter lite med det enskilda arbetet nu och det går bra bra. Skriver om alkoholkonsumtionen i Sverige och Finland 🙂 hihi mina medborgarskap.

Idag fick jag hem lite fler filmer som ska fotas imorgon då kanske ännu fler filmer har anlänt, har blivit en film nörd även fast jag inte har tittat på något ännu, men det kommer när ledigheten säger till.
Beställde precis ett jättebra klipp, IGEN!

Detta för ENDAST 178:- inkl.frakt

Alla 3 Mission Impossible filmera i ny utgåva i ny box med sv.text och allt naturligtvis. Från att nu på de flesta platser kosta 379:- så fick jag den för 178:- inkl.frakt. Släpps i början på Januari.

Mer filmer blir det, ännu en sida med bra priser, eller vad säger ni om dessa:

99kr för detta mästerverk!!!

69kr för denna som innehåller en DVD också. Vilka klipp va!!!

Har ni gjort något bra klipp på länge?

Nu blir det sängen, jobb imorgon.
GLÖM INTEFRÅGESTUNDEN

Kommentera

