Filmrea 2012 – Jag var på plats direkt!

God Dag!
Jag tittade nyss till min mail och fick reda på att Ginza har en filmrea 2012 ute nu 🙂 Klart man måste in och titta vad som finns där. Som vanligt så hittar jag ju massa kap eller vad säger ni om dessa:

American Crime 10:-

Mannen under trappan 29:-

A-Team (Extended cut, Blu-Ray + DVD) 49:-

Sanctum (Blu-Ray + DVD) 99:-

På allt detta så fick jag också en kod som gör att jag fick fri-frakt 🙂 Billigt och bra blev detta paket.
Eller vad tycker ni om dessa filmer?

2 thoughts on “Filmrea 2012 – Jag var på plats direkt!

  1. SV: Jag är tyvärr så fattig just nu att jag inte ha råd att köpa en film fören i januari, för då kan man ta dom på lönen som delas ut den 25 jan.

    Men det fanns ett par filmer både hos DS och Ginza som var lockande. Men det få bli en annan gång.

    Sanctum är hur bra som helt men många tycker inte om den, vilket jag inte kan förstå och A-Team är helt okej, de andra två har jag inte sett.

Kommentera

