Det växer fortfarande

God Dag!
Nu har jag och hubbi kommit hem från stan. Vi har varit och handlat lite på:

  • Hemköp
  • Granngården
  • Mejk

Det blev lite allt möjligt att handla. Bland annat lite råvaror till dagens middag som jag ska stå för. Vad det blir får ni se i bilder senare ikväll. Sen åkte vi även hem till mina päron som hade ett paket till mig. Min beställning på filmer har äntligen kommit. Det blev dessa filmer + Hamilton som kommer senare denna månad för 249:- inkl.frakt :) hittar ni bättre pris på alla dessa filmer? Nej tror inte det.

äntligen så har jag Lady & Lufsen i min samling :) det kommer alltid att förbli en klassiker hos mig<3
Jag har hunnit med en del idag. Dock ingen motionering men det blev massor av det igår :)

12 reaktioner på “Det växer fortfarande

  1. Ååh, Lady och Luffsen! Jag måste verkligen försöka köpa den innan den tar slut.

    SV: Idag har min kompis varit hit och grattat mig :)

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

