Muggen får avgöra mängden

God Morgon
Då var det Söndag :) en dag närmare kameran. Många har problem med mängden mat i sina portioner och delvis har jag det men det är bara när det serveras sådant som kan komma upp vid grillning osv…en jättebra grej är att antingen följa 1 portions regeln på förpackningen eller som jag gör vid frukost:) om jag vill ha fil och müsli/crunchy så tar jag en mugg med fil och det istället för en stor tallrik!
Ett tips bara

Ska på promenad eller motionsvända idag :) men det blir senare. Nu kollar jag på ett program som handlar om hur Titanic sjönk.

20120422-090932.jpg

3 thoughts on “Muggen får avgöra mängden

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

